Warunkiem wpisu na listę członków Dolnośląskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa jest dostarczenie do biura izby, w terminie do 25 dnia każdego miesiąca, oryginału wypełnionego wniosku o wpis na listę członków DOIIB wraz z wymaganymi załącznikami:
UWAGA!
Członek Izby, skreślony z listy członków okręgowej izby z przyczyn, o których mowa w art. 42 ust. 1 pkt 1-3 oraz w ust. 2 ustawy o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2019, poz. 1117), przed ponownym wpisem na listę członków wlaściwej izby – zgodnie z art. 42 ust. 2a ww. ustawy – podlega przeszkoleniu uzupełniającemu. W takim przypadku dodatkowym załącznikiem do wniosku o wpis jest dokument potwierdzający odbycie przeszkolenia uzupełniającego.
Wnioski o przyjęcie do izby są rozpatrywane przez Skład Orzekający Rady pod koniec każdego miesiąca. Decyzję w formie Uchwały wraz z informacją o indywidualnych numerach kont bankowych, na które należy dokonywać wpłat składek członkowskich oraz ubezpieczenia OC, każdy nowoprzyjęty członek izby otrzymuje listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Zgodnie z art. 19 pkt. 3 ustawy o samorządzie zawodowym architektów oraz inżynierów budownictwa, uchwała w sprawie przyjęcia do izby powinna być podjęta w ciągu 2 miesięcy od daty wpływu wniosku do izby.
Druk wniosku jest dostępny w biurze izby lub do pobrania poniżej.
Numery kont można sprawdzić na stronie www.piib.org.pl zakładka lista członków tutaj
Zaświadczenia o przynależności do DOIIB są wystawiane po zaksięgowaniu wpłat składek na indywidualnych kontach członków izby i są dostępne w wersji elektronicznej z “Portalu PIIB”, znajdującego się na stronie internetowej www.piib.org.pl. Usługa ta jest dostępna po zalogowaniu się do modułu członkowskiego za pomocą indywidualnego loginu i hasła. Hasło tymczasowe przesyłane jest do nowych członków PIIB wraz z Uchwałą o wpisie na listę członków DOIIB. W przypadku trudności z zalogowaniem się do portalu PIIB prosimy o kontakt z biurem DOIIB (e-mail: biuro@dos.piib.org.pl, tel. 71 337 62 30, 31).