Informujemy, że członkowie DOIIB dotknięci skutkami powodzi mogą wystąpić do Izby z wnioskiem o udzielenie jednorazowej pomocy finansowej. Pomoc udzielana jest na wniosek członka DOIIB (druk wniosku w załączeniu) i może być przeznaczona w szczególności na: usuwanie skutków zalania pomieszczeń, w których wykonywania jest działalność zawodowa członka, w tym sprzątanie, osuszanie i remont tych pomieszczeń oraz zakup i naprawę maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonywania zawodu. Jednorazowa pomoc finansowa nie podlega zwrotowi pod warunkiem udokumentowania (rachunki, faktury, urzędowe zaświadczenia) w terminie do 31 grudnia 2024 r., wydatkowania przyznanej kwoty pomocy zgodnie z przeznaczeniem. W razie nieudokumentowania w terminie wydatkowania przyznanej kwoty jednorazowej pomocy finansowej zgodnie z przeznaczeniem, kwota ta podlega zwrotowi w terminie do dnia 31 grudnia 2024 r. wraz z odsetkami ustawowymi od dnia otrzymania kwoty pomocy do dnia jej zwrotu.
Wniosek należy złożyć do 31.10.2024 r. do biura DOIIB (ul. Odrzańska 22, 50-114 Wrocław) lub elektronicznie na adres email: dos@dos.piib.org.pl
W załączeniu: druk wniosku o pomoc losową dla członków DOIIB dotkniętych skutkami powodzi.